Ante Mike Tripala 2-4, Zagreb
Može se reći da je ova stambena zgrada posebna od samoga početka. Prije nego su se suvlasnici uselili u svoje stanove, međusobno su se povezali putem društvenih mreža i na taj način organizirali osnovne potrebe za funkcioniranje zgrade. Pri tome mislimo na odabir predstavnika stanara i upravitelja zgrade što je za posljedicu imalo da su stanari angažirali stručne službe upravitelja kako bi im pomogli utvrditi nedostatke u stanovima kod primopredaje. To se definitvno pokazalo kao pametan izbor, a ova stambena zgrade je jedinstvena po takvom modelu primopredaje između investitora i budućih vlasnika. To je izvrstan primjer kako se korištenjem društvenih mreža može ostvariti bolja komunikacija između većeg broja suvlasnika zgrade u rješavanju nekih problema. Ovaj primjer također pokazuje da je poželjno organizirati se čim prije je to moguće, a nove tehnologije i komunikacijski kanali to omogućuju znatno jednostavnije i lakše nego u prošlim vremenima. Takvom primopredajom izbjegle su se mnoge poteškoće i troškovi koji se uobičajeno naknadno pojavljuju u novim stanovima.